Pagina's

donderdag 16 augustus 2012

NOTD: Wolkjes & Bloemetjes

Omdat het vandaag zo'n zonnig weer was (In het weekend word het trouwens nóg warmer) hadden Yu Fan en ik beide in gedachte om gewoon onze nagels te lakken. We vertelde het elkaar en kwamen uiteindelijk bij de beslissing dat we een NOTD (Nails of the day!) zouden maken! 





Ik heb een 'luchtig' makkelijk design op mijn nagels:


Het is gewoon een simpel mooi design voor de lente-zomer, en je hebt het zo gedaan. Mochten jullie een tutorial willen, laat maar een reactie achter ;)







Yufans nails of the day:


Nou vandaag had ik een leuk bloemen design gemaakt, ik vind het erg geschikt voor zomer, en het is ofcourse erg schattig & het is best wel simpel om het te maken ! 


Laat trouwens weten wat je van het beginplaatje vind! ;)









9 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).