Pagina's

maandag 3 september 2012

Whats App Nails!

Ik ben een groot fan van w'appen, en verstuur elke dag minstens 500 berichtjes, dit kan zelfs oplopen tot over de 1000. Een héle boel. Hierbij deel ik met jullie: W'App nails! 

Ik was vergeten een topcoat toe te voegen, hierdoor ziet het er een beetje on afgewerkt uit. :( 





Begin met een groene kleur zoals deze. Dit is NYC #298 High line green. Gebruik altijd een base coat onder je nagels om te voorkomen dat je nagels verkleuren!


Zet nu een stik linksboven het midden. 


En nu een stip rechtsonder het midden


Verbind ze nu met een boog met elkaar. En maak de 'stippen' iets breder. Het lijkt nu op een telefoon als je het een beetje goed hebt gedaan! 

Tip: Je kunt met een tandenstoker met de basiskleur nagellak die je hebt gebruikt het een beetje perfectioneren. 



Begin met een kleine V links onder tot onder de telefoon.


Trek de lijn verder en maak er een soort spreekballon van, en voila, je hebt het w'app teken!
Je kan dit alleen op je ringvinger en duim doen, en dan de rest van je vingers groen laten, of ze allemaal voorzien van een logo, óf op de resterende vingers w'app te schrijven met wit. 

De keuze ligt aan jou!

Ik hoop dat jullie het een leuk design vonden.        
Liefs, Lisa 

5 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).