Pagina's

maandag 8 oktober 2012

10 weeks Challenge - #Week 3 Geometric nails

Helaas was 't licht niet zo goed..
Helleuwww, vandaag laat ik jullie zien hoe ik het er van af heb gebracht in de 3e challenge: Geometric nails. Eigenlijk was ik nog lang aan het twijfelen wat ik hiermee wou.. En het resultaat had ik toch iets beter verwacht eigenlijk... Maar goed. Oordeel zelf :')




Persoonlijk vind ik het wel een origineel design (haha) 
De kleuren die ik heb gebruikt:
Catrice #700 Birdy Reloaded: Een geel met subtiele shimmer
Essie #99 Mint Candy Apple: Een hemelsblauwe
Essence Nail art twins #02 Romeo: Een grijze
Catrice#030 Meet me at Coral Island; Een koraalkleurige

Ik vind geometric wel leuk... Maar meer in de richting van tribal.

Uiteraard hebben ook een aantal andere bloggers zich gewaagd aan deze challenge:

Have a nice day xo 

8 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).