Pagina's

zondag 18 november 2012

10 weeks Challenge #Week 9 Sarah Wrap nails

Halllooo !


We zijn weer aangekomen in week 9 Sarah Wrap nails ! In het begin dacht ik: 'Huh wat is dat ?' Gelukkig had Judith een linkje bijgestuurd hoe je het moest doen. Dus ik ging kijken, en ik vond het zo'n mooi effect, bij deze dankjewel Judith to share with us !

Het is niet zo moeilijk eigenlijk, eerste een base coat ofcourse, daarna een base colour en helemaal laten drogen. In die tussentijd dat je het laat drogen knip je stukjes plastic, en als het droog is, lak je er een tweede laag eroverheen en dan ga je meteen met je plastic overheen. :)

Dit is het resultaat:
















Ik vind het echt leuk geworden, en nogmaals: Thanks for sharing with us Judith !

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt:
Base colour: Essence Season Extreme #03 Pimp my bright
Tweede laagje: Essence #127 I love badboys


Neem ook een kijkje bij de andere deelnemers! :




7 opmerkingen:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciƫren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).