Pagina's

vrijdag 2 november 2012

Action/MAX Stripers

Hoi hoi !

Zoals je al had kunnen lezen in de 10 weeks Challenge - Random Pattern (zie link), had ik woensdag Action/MAX Stripers gekocht ! Er zitten 3 stripers in één verpakking, en ze kosten €1,35 per set. In één striper zit 7 ml, dus dat is zeker goedkoop ! En ik vind de verpakking, de stripers erg leuk uitzien. Helaas was er nog maar 1 set over bij mijn Action, dus je kunt al raden dat het erg populair is !


Toen ik het ging uitproberen dacht ik meteen, wauw wat een mooie kleur, en het dekt ook heel erg goed, plus het droogt snel op. :) Maar helaas als je echt heel secuur moet werken, is het een beetje lastiger, aangezien de kwast van de striper, iets te breed is voor mij. Maar goed voor de rest vind ik het echt super !

+ Voordelen:

 Goedkoop
 Mooie kleuren
 Dekt goed
 Droogt snel op

- Nadelen:

 (Te) brede kwast.

Dus, er zijn meer voordelen dan nadelen, en ik kan ze zo aanraden !

x Yu Fan

1 opmerking:

Laat een reactie achter! Ik zou dat heel erg appreciëren! :)
Please leave a comment! I'd appreciate that very much :).